ترفندهای سئو چگونه انجام دهیم
30 تا از بهترین تکنیک های سئو برای کسب رتبه بهتر در گوگل
هرکسی یک نویسنده ماهر نیست و اگر شما پیشزمینه نویسندگی ندارید شاید این کار برایتان مشکل باشد. توصیه ما این است که تلاشتان را بکنید و ببینید آیا میتوانید از پس اینکار بربیایید. در نهایت صبور باشید، سئو یک فرآیند زمانبر است و نتایج آن ممکن است ماهها طول بکشد تا مشخص شود. بنابراین، صبور باشید و به بهینهسازی سایت خود ادامه دهید تا به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو دست یابید. با رشد روزافزون استفاده از دستیارهای صوتی مانند Google Assistant و Siri، بهینهسازی برای جستجوی صوتی یکی از راههای افزایش سئو سایت است. سعی کنید محتوای خود را به گونهای بنویسید که بتواند به سوالات کاربران به صورت محاورهای پاسخ دهد.
برای جذب ترافیک بیشتر، باید محتوای با کیفیت، مفید و جذاب تولید کنید. بهعنوان یک نکته اضافه به یاد داشته باشید که نباید کلمات کلیدی خود را دائم کپی کنید. در فرآیند سئو محتوا، کلمات کلیدی شما باید در نوشتههایتان طبیعی بهنظر برسند، اگر حس میکنید نوشتههای شما کمی پیچیده و نامفهوم شده است خیلی زیادی پیش رفتهاید. سئوی خارجی نیز مجموعه اقدامات هدفمندی است که ما در خارج از محیط وبسایتمان برای بالا نگهداشتن سایت انجام می دهیم. از جمله این اقدامات می توان به وبلاگ نویسی مهمان، حضور فعال در شبکه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ و گرفتن لینک های خارجی اشاره کرد.
اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، میکوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند. همچنین، تلاش برای افزایش رضایت کاربران، معمولاً به ارتقای رتبه شما در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد کرد. میتوانید برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود بنویسید و میتوانید برای موتورهای جستجو بنویسید. ناپ شاپ، به عنوان اولین سایت ارائه دهنده محصولات ناپ کامرس در ایران، به دلیل تجربه و تخصص خود در این حوزه شناخته میشود. ناپ شاپ، فعالیت خود را از سال 1393 در زمینه طراحی سایت فروشگاهی مبتنی بر nopCommerce آغاز نمود و با ارائه بهترین راهکارها و خدمات، به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شده است.
سرعت سایت یکی از عوامل تاثیر گذار بر تجربه کاربری و راهکار افزایش سئو است. سرعت سایت تاثیر زیادی در افزایش رضایت کاربران دارد و برای گوگل هم رضایت کاربران از هر چیزی مهم تر است. ممکن است بعضی سایت ها محتوای خوبی داشته باشند ولی به دلیل سرعت پایین رتبه خوبی نگیرند. به منظور بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو سعی کنید سایت خود را از نظر سرعت بهینه کنید. در مطلب " افزایش سرعت سایت وردپرس" می توانید راهکارهای بهبود سرعت را مطالعه کنید.
در قسمتی که کلمه کلیدی را سرچ میکنید گوگل کلمات کلیدی را به شما معرفی میکند که بیشترین سرچ را دارد. 2- برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب هرچه تعداد کلمات در کلمه کلیدی بیشتر باشد رقابت در آن کمتر است و سئو کردن آن راحتتر است. حالا اگر صفحهای از سایت شما به بهبود از نظر سئو نیاز داشت، میتوانید از صفحههایی با اعتبار بالا به آن لینک دهید؛ البته بهشرطی که قوانین لینکدهی را رعایت کنید. اگر میخواهید در لینکسازی یک درجه فراتر بروید، از آن بهصورت استراتژیک استفاده کنید. وقتی به یک صفحه از سایت خود لینک میدهید، در واقع اعتبار آن را در نظر گوگل افزایش میدهید.
همچنین، استفاده از متن جایگزین (alt text) برای تصاویر، یکی از تکنیکهای مهم در سئو است. سایتهای سریعتر رتبه بهتری در موتورهای جستجو دارند و تجربه کاربری بهتری را نیز ارائه میدهند. برای افزایش سرعت سایت میتوانید از ابزارهایی مانند GTmetrix یا Google PageSpeed Insights یا از افزونههای Lite Speed Cache و Wp Super Cache استفاده کنید. حتما تجربه کردهاید که وقتی موضوعی را در گوگل سرچ میکنید، پیش از نمایش لینکهای مختلف، لیستی بولتدار یا تعریفی کوتاه در بالای نتایج قرار میگیرد. باتوجه به اینکه، اولین صفحه گوگل شامل فهرستی از بهترین و مورد اعتمادترین محتواهای گوگل درباره کلمه کلیدی موردنظر است، گوگل اطلاعات مورد نیاز ساخت فیچراسنیپت را از محتواهای موجود در همان صفحه انتخاب میکند.
همانطور که تازه یاد گرفتید، لینک های داخلی غنی از کلمات کلیدی در زیر آنها به حساب نمی آیند. به عبارت دیگر، صفحاتی که به منابع فوقالعاده لینک میشوند، خود را به عنوان مرکز محتوای مفید در چشم Big G معرفی میکنند. Google RankBrain می خواهد ببیند که افراد زیادی در نتایج جستجو روی سایت شما کلیک می کنند. و شما یک جریان ثابت از ترافیک ارگانیک را از افرادی دریافت می کنید که کلمه کلیدی ایجاد شده را جستجو می کنند. بنابراین آن کلمه کلیدی دم بلند را در عنوان پست وبلاگ جاسازی کنید. بنابراین کلمه کلیدی “سئو کلاه سفید” را در عنوان پست قرار می دهید.
سئو (SEO) یا بهینهسازی موتور جستجو، به مجموعه اقداماتی گفته میشود که با هدف افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میشود. هدف اصلی سئو این است که وبسایتها را به گونهای بهینهسازی کند تا در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو، در رتبههای بالاتری قرار بگیرند. در این مقاله، به بررسی سئو و معرفی ۳۰ ترفند برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهیم پرداخت. با اجرای این ترفندها، میتوانید نه تنها افزایش سئو سایت خود را تضمین کنید، بلکه به بهبود عملکرد کلی سایت و افزایش بازدید نیز کمک نمایید. سئو در دنیای دیجیتال بهعنوان یکی از مهمترین روشهای تبلیغاتی محسوب میشود و شاید همین باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال آموزش آن باشند. شرکت سئو24 ، یکی از زیرمجموعههای شرکت وب 24، در حوزه طراحی و بهینهسازی سایت، بازاریابی اینترنتی و طراحی نرمافزارهای تحت وب، فعالیت میکند.
یکی از راه های افزایش سئو سایت، ثبت نقشه سایت در سرچ کنسول گوگل است. در واقع سایت مپ به گوگل اطلاع می دهد کدام صفحات سایت مهم هستند بنابراین آن ها را راحت تر پیدا می کند. افزودن نقشه سایت باعث افزایش سرعت ایندکس مطالب می شود و در نتیجه باعث افزایش سئو سایت می شود. در محتوای ثبت نقشه سایت در گوگل به طور کامل نحوه ی معرفی نقشه سایت به گوگل را کامل آموزش داده ایم. برای مثال در نام دامنه وب پویا، کلمه وب استفاده شده است؛ چرا که حوزه فعالیت آن مرتبط با خدمات طراحی وب سایت است. اینگونه گوگل تصور می کند هدف کاربر از سرچ این کلمه کلیدی، سایت شما است.
هدف این الگوریتم، افزایش سرعت ایندکسگذاری محتواها در موتور جستجوی گوگل بود. با همین ویژگی، محتواهای جدید و همچنین محتواهای بهروزرسانی شده، اولویت بیشتری پیدا کردند؛ موضوعی که در سال بعد، با الگوریتم تازگی محتوا، تکمیلتر شد. خب، تا اینجا یاد گرفتی چطور یه پست وبلاگی سئو بنویسی که هم برای کاربران جذاب باشه و هم برای گوگل بهینه. از انتخاب کلمات کلیدی گرفته تا بهینهسازی عنوان و URL، هر مرحله از کار یه قدم به سمت موفقیت بیشتره. به خاطر داشته باش که بهترین پستها اونایی هستن که نهتنها به مخاطب کمک میکنن، بلکه به موتورهای جستجو هم پیام درستی میفرستن. تصور اینکه در گذشته برای دستیابی به یک مطلب خاص نیاز بود که حتما آدرس وب سایت مخصوص اطلاعات مورد نظر را داشته باشیم، بسیار سخت است.
سایر هدینگها مانند H2 و H3 نیز باید برای سازماندهی بخشهای مختلف محتوا به کار روند. استفاده بهینه از تگهای هدینگ میتواند به بهبود سئو و همچنین تجربه کاربری کمک کند، زیرا باعث میشود محتوای صفحه به صورت منظم و قابل درک برای کاربران و موتورهای جستجو باشد. از تکنیک های سئو باید به تحقیق گپ کلمه کلیدی اشاره کرد، تحقیق گپ کلمه کلیدی برای افرادی که به دنبال بهبود سئو و افزایش ترافیک وبسایت خود هستند بسیار حیاتی است. این فرآیند به شما کمک میکند تا نقاط ضعف استراتژی کلمات کلیدی خود را شناسایی کرده و به بهبود عملکرد سئوی خود بپردازید. در صورتی که به اشتباه کلمات کلیدی کمارزش یا بدون پتانسیل رشد را هدف قرار دهید، نه تنها نتایج دلخواه را به دست نخواهید آورد، بلکه ممکن است از رقبای خود عقب بمانید.
تیم تحریریه وب داران برای شما در این مقاله21 تکنیک عملی و تجربی از بهترین روش های سئو در سال 2024 را توضیح می دهد. کدام یک از 15 تکنیک های سئو ی پست امروز را ابتدا امتحان می کنید؟ آیا قصد دارید شروع به انتشار محتوای طولانی تر کنید؟ شایدم بخواهید سایت خود را برای Google RankBrain بهینه کنید. هنگامی که کلمات کلیدی خود را اضافه کردید، با رچ راجع به کلمه کلیدی مدنظرتان PAA مربوطه را چک کنید و از این سوال ها در متن خود استفاده کنید. با استفاده از تحقیق کیورد گپ میتوانید فرصتهای محتوایی جدیدی پیدا کرده و کلمات کلیدی که رقبای شما با آنها موفق شدهاند را به کار بگیرید. همچنین با مشاهده عملکرد رقبا و مقایسه آن با استراتژی خود، میتوانید گامهای مؤثرتری برای پیشی گرفتن از آنها بردارید.
یکی از جذابیت های دانش سئو برای من، همیشه در حال گسترش بودن آن است! یعنی چیزی نیست که با یک بار یادگیری مفاهیم اولیه اش بتوانیم یک عمر آن را اجرا کنیم. یک سئوکار حرفه ای باید دائما به دنبال ترندها و ترفندهای جدیدی باشد که بتواند با اجرای آنها، سایت خودش را بهتر از قبل بهینه کرده و البته با استفاده از فرصتِ عدم دانش رقبا نسبت به این ترفندها، از آنها جلو بزند. به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن. 2-تگ کنونیکال باعث میشود تا از گوگل بخواهید که فقط نسخه اصلی صفحه را در موتورهای جست وجو نشان بدهد. در این سیستم کاربران اجازه دسترسی به کدها را ندارند.هزینه این نوع سیستم ها به صورت سالانه ، ماهانه و… پرداخت میشود.
صفحاتی که به آنها پیوند میدهید، موضوع صفحه وب شما را منعکس میکنند و صفحاتی که به منابع مفید پیوند میدهند نیز نسبت به صفحاتی که فقط به مطالب خودشان پیوند دارند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. با توجه به اینکه اکثر جستجوهای گوگل در حال حاضر بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، خوانایی برای سئو بیش از هر زمان دیگری مهم است. ممکن است صفحاتی در سایت شما بوجود بیاید که لازم باشد آن ها را حذف کنید یا آدرس آن را تغییر دهید. توجه داشته باشید که برای هر دو عمل حذف یا تغییر آدرس یک صفحه لازم است ریدایرکت 301 انجام دهید. هر صفحه ای که قصد حذف آن را دارید باید به نزدیکترین محتوا از لحاظ موضوع ریدایرکت کنید. برای این کار می توانید مقاله "آموزش ریدایرکت 301 وردپرس | ریدایرکت 301 چیست" را مطالعه نمایید.
شما می توانید به کمک کارشناسان سئو ما در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید و کسب و کار خود را متحول کنید. با استفاده از معماری اطلاعات، برچسب ها، ابر داده ها و اخیراً نشانه های ساختاری؛ ما توانستیم سیگنال های موتورهای جستجو را برای درک این ساختار محتوای موضوعی و حمایتی، ارائه دهیم. اگر نتایج بالای جستجو پر شده است از سایت های دایرکتوری یا مجله ای و وب سایت شما یکی از این موارد نیست، پس عبارت دیگری را انتخاب کنید. این الگوریتم جدید ML به گوگل اجازه می دهد تا نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجو را به دقت اندازه گیری کند. و لیستی از کلمات کلیدی که سایت برای آنها رتبه بندی می کند دریافت خواهید کرد. اگر به دنبال کشف همه روش ها هستید پیشنهاد وب داران این است که وقت خود را هدر ندهید، زیرا پیگیری همه تغییرات غیرممکن است.
علاوه بر این، کاربران هم میتونن راحتتر به بقیه مطالب مرتبط دسترسی داشته باشن و مدت بیشتری تو سایتت بمونن. سئو (SEO) مخفف "بهینهسازی موتور جستجو" هست و به مجموعهای از کارها گفته میشه که باعث میشه پستهای وبلاگی تو توی گوگل رتبه بالاتری بگیرن و دیده بشن. اگه پستت برای سئو بهینه نباشه، ممکنه خیلی از کاربران بهش دسترسی پیدا نکنن. اما کلمه کلیدی "بهترین قفس برای توله سگها" هم هدف تراکنشی داره و هم تجاری. برای این کلمه، گوگل یه راهنمای مقایسهای و پستهای لیستی از بهترین قفسها رو نشون میده، بهعلاوه، فیلترهایی هم کنار صفحه هست که میتونی براساس اندازه، ویژگیها، یا قیمت قفسها جستجو رو محدود کنی. بهعلاوه، یه سری اطلاعات اضافی هم میذاره که کمک میکنه بهترین کلمه کلیدی رو انتخاب کنی.
در این مقاله من سعی کردم تمام موضوعات رو به صورت دسته بندی در اختیار شما بگذارم. و می توانید از نکات این مقاله برای کسب و کار خودتان نیز استفاده کنید. سلام دوست عزیزتریبون پلتفرمه و برای همین تصمیم گیری و قیمت گذاری از سمت ما انجام نمیشه و ازسمت خود رسانه هست. ما صرفا سعی در این داریم تا فضای شفافی رو ایجاد کنیم و در قیمت گذاری نقشی نداریم. تنوع قیمت سایتهایی که در پلتفرم تریبون هستند بالاست، شما میتونید از سایتهایی که ناشرین قیمت مناسبتری رو گذاشتهاند در حوزه مورد نظرتون استفاده کنید.
ابزارهایی مانند Google Analytics و Search Console میتوانند به شما در درک نقاط قوت و ضعف سایت کمک کنند. برای بهینه سازی و ریسپانسیو بودن سایتتان در موبایل آموزش “آموزش افزایش سرعت سایت برای صفحات موبایل AMP” را مطالعه کنید. 3-با کمک توسعه دهنده وب خود تشخیص دهید که کاربران بیشتر با چه دستگاهی وارد سایت میشوند . برای کاربران موبایلی محتوای مخصوص صفحات موبایل و برای کاربران رایانه محتوای مخصوص صفحات رایانه ای ارائه دهید. 1-سئو داخلی یعنی کارهایی را برای سایت خودتان انجام دهید تا اطمینان پیدا کنید که محتوای سایت شما توسط موتورهای جستوجو دیده میشود و همچنین مطمئن شوید موتورهای جستوجو ، کلماتکلیدی که میخواهید را انتخاب میکنند.
2-اطمینان پیدا کنید که روی صفحه سایت شما تعداد کمی کلمات کلیدی LSI وجود دارد. 3-یکی از کارهایی که برای ساختاربندی سایت میتوانید انجام دهید ، انتخاب URL است که موردپسند موتورهای جستوجو باشد.اگر آدرس اینترنتی(URL) شما پیچیده باشد باعث گیجشدن موتورهای جستوجو میشود. اگر لینکی که در سایت خود قرار میدهیم بعد از کلیک وارد سایت دیگری غیر از سایت خودمان شود به آن لینکسازی خارجی میگویند. ابزاری در گوگل کروم است که به شما کمک میکند تکنولوژی سایتها را بدانید. مثلا به شما میگوید سایتی که میخواهید سئو کنید سرورش چیه؟ البته سایت این ابزار هم وجود دارد که میتوانید استفاده کنید.
گاهی اوقات برای جستجوی حرفه ای در گوگل نیاز است که عبارت خود را با جزئیات بیشتری وارد نماییم. به طور مثال ممکن است در بار اول یک عبارت 4 کلمهای را سرچ کنیم و نتایج چندان مرتبطی به دست نیاوریم. اما در ادامه با جدا کردن هر جز از این عبارت و سرچ کردن آن میتوانید به نتایج بهتر و دقیقتری دسترسی پیدا نمایید. کلمات کلیدی ساده همیشه بهترین راه برای رسیدن به نتایج هستند و نباید آنها را دست کم گرفت. یکی دیگر از بحثهای رایج در تحلیل سئو سایتها، طبقهبندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقهبندی را معمولاً به صورت تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفید (White Hat) مطرح میکنند.
انتخاب یکی از این کلمات کمرقابت میتونه شانس رتبه گرفتن پست سئویی تو رو بالاتر ببره و شاید حتی به صدر نتایج برسونتش. جستجوی حرفه ای در گوگل با استفاده از این پارامتر به این صورت است که شما یک عبارت کامل را داخل “” قرار میدهید و مینویسید در این حالت سایتهایی که عبارت مورد نظر شما را دقیقا با همین ترتیب دارند برای شما نمایش داده میشوند. به همین علت، بر خلاف سالهای گذشته که موتورهای جستجو را مسبب کاهش کیفیت تولید محتوا در فضای وب میدانستند، امروز چنین توصیفی بسیار کمتر شنیده میشود و به کار میرود. خوشبختانه طی سالهای اخیر، با بهبود الگوریتمهای موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کمرنگتر شوند. به شما تکنیکهای ساده و کاربردی سئو را آموزش میدهیم که میتوانید با پیادهسازی آنها، ترافیک وبسایت خود را چند برابر کنید. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند.
اگر این کار را بکنید کلیک بیشتری دریافت میکند، این یکی از حقههای تجارت برای نویسندگان حرفهای سئو میباشد. تا این قسمت از مقاله به ترفندهای سئو برای بالا آوردن نتایج سایت پرداختیم. در این مبحث قصد داریم اثرگذاری سئو در افزایش نرخ تبدیل وبسایت را تشریح کنیم. مثلا یک مقاله هزار کلمه ای با کلمات کلیدی خرید گاوصندوق و فروش گاوصندوق بنویسید. در ادامه به کمک یک اکانت فیک وارد مقاله شده و سوالی در مورد موضوع با کلماتی مثل خرید گاو صندوق، خریدن گاو صندوق یا هر کلمه ای که دوست دارید، بپرسید. سپس با اکانت مدیریت یک جواب کامل که شامل کلمات کلیدی مقاله هم میشود، به این نظر بدهید.
یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید. بنابراین هرچقدر روی بهبود تجربه کاربری سرمایه گذاری کنید، ضرر نخواهید کرد. همچنین شما می توانید با بررسی دقیق 20 سایت پربازدید جهان به قدرت محتوای خوب و تاثیر آن برروی افزایش نرخ تبدیل پی ببرید. پس تا زمانی که پیشنهادی جذاب برای ارائه دادن به مشتریانتان داشته باشید، قادر خواهید بود نرخ تبدیل سایتتان را افزایش دهید.
این فرآیند شامل شناسایی صفحات ضعیفتر وبسایت شما و ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی برای تقویت آنها میباشد. با لینکدهی از صفحات با اعتبار بالاتر به این صفحات کماعتبار، میتوانید اعتبار آنها را افزایش دهید و آنها را در نتایج جستجوی گوگل بهتر کنید. این کار باعث میشود موتورهای جستجو، این صفحات را به عنوان محتوای معتبرتر شناسایی کنند و در نتیجه، ترافیک بیشتری به آنها هدایت شود. یکی دیگر از راهکارهای افزایش رتبه سئو، بهینه سازی آدرس صفحات سایت است. بنابراین برای بالا بردن سایت در سرچ گوگل لازم است، یک ساختار منظم برای URL ها در نظر بگیرید. اینگونه موتورهای جستجو با سرعت بیشتری صفحات تان را بررسی می کنند.
اگر سایت شما وردپرسی است، میتوانید با پلاگینهایی مثل «Table of Contents Plus» فهرست محتوا بسازید. زمانی که مشکلات بالا را حل کردید، میتوانید با استفاده از ویدیو یا هر ترفند دیگری، کاربری را بیشتر در صفحه نگه دارید. در تصویر زیر میبینید که «فروشگاه لایسنس مارکت» بخشی از محتوای صفحهٔ محصول خود را علاوه بر متن، در قالب ویدیو هم آماده کرده است. برای مثال، تصویر زیر نشان میدهد چگونه ناپایداری و جابهجایی عناصر تجربهٔ کاربر را خراب میکند. البته اگر کرال ( خزیدن ) شدن اطلاعات مورد نیاز شما طولانی باشد، مهم نیست هوش مصنوعی شما چقدر خوب باشد، این هرگز عالی نخواهد بود. سئوکارهای قوی هم باید همین کار را انجام دهند و فقط منحصر به نتایج گوگل نباشند.
امروزه گوگل با به کارگیری الگوریتم های مختلف به راحتی می تواند تا حدودی محتوا تصویری را شناسایی کند. Alt تصاویر در واقع برچسبی است که برای درک بهتر تصاویر روی آنها گذاشته می شود. برچسب تصاویر باید با موضوع آن عکس مرتبط بوده و شامل کلمات کلیدی باشد. در پاسخ به سوال چطور سئو سایت را بالا ببریم؟ می توان به بهینه کردن عنوان و توضیحات متا اشاره کرد. پس از سرچ یک موضوع توسط کاربر در گوگل، اولین چیزی که در نتایج نظر او را به خود جلب می کند، عنوان مطالب و متا دیسکریپشن آن است. انتخاب یک عنوان درست و بهینه نوشتن توضیحات متا، از جمله تکنیک های بالا بردن رنک سایت است.
اینجـا هــر چیــزی درباره سـئو نیاز داشـته باشـی برات فراهـم شـده؛ چـه بخـوای سئو رو یادبگیری چه از خدمات سئو استفاده کنی. با توجه به همین موضوع و قدرت بالای ویدیو مارکتینگ، پیشنهاد میکنم حتما از همین امروز روند اجرای آن را شروع کنید و به مرور بازخورد فوق العاده اش را ببینید. سایت مشابه دیگری که وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید سایت google adwords است. پس با دقت مطالعه کنید و اگر تازه کار هستید حتما نکته برداری کنید. با رعایت این نکات، می توانید در دنیای سئو در حال تغییر، به موفقیت دست پیدا کنید.
هدف از سئو، ارتقای رتبه وب سایت در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط است. با استفاده از تکنیک های سئو، می توانید ترافیک ارگانیک وب سایت خود را افزایش داده و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. به طور خلاصه، سئو به شما کمک می کند تا وب سایت خود را در دنیای دیجیتال به نمایش بگذارید و به موفقیت برسید. اگر هدف شما جذب مخاطبان از کشورهای مختلف است، توجه به سئو بینالمللی ضروری است. سئو بینالمللی شامل بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو در کشورهای مختلف، استفاده از زبانها و محتوای بومیشده، و توجه به تفاوتهای فرهنگی است. برای این کار میتوانید از تگهای hreflang استفاده کنید که به گوگل نشان میدهد کدام نسخه از وبسایت شما برای کدام کشور یا زبان مناسب است.
چگونه میتوانید زمان ماندگاری و نرخ پرش خود را بهبود ببخشید؟ مقدمههای قانعکنندهای بنویسید که افراد را تشویق به اقدام کنند. هر کسی که در این صفحه فرود میآید بخاطر مقدمه 4 خطی اول دقیقاً میداند که محتوای من در مورد چیست. بدون شک ردیت یک معدن طلا برای تحقیقات کلمات کلیدی، به خصوص زمانی که نوبت به یافتن کلمات کلیدی بلند یا لانگ تِیل میرسد، است. در واقع می توان اینطور گفت که افزایش سئو سایت وردپرس و سایت های دیگر کاملا مشابه یکدیگر هستند و نیازی به پیاده سازی تکنیک های متفاوت تری نیست. یکی دیگر از کارهایی که در سئو سایت باید به آن توجه داشته باشید، عدم تغییر انکرتکست های یک صفحه می باشد. شاید پس از مدتی احساس کنید انکرتکست های درستی برای لینک های خود انتخاب نکرده اید و تصمیم به تغییر آنها بگیرید.
با توجه به این که کاربران عموماً به نتایج صفحه اول موتورهای جستجو توجه بیشتری دارند، بهینهسازی برای موتورهای جستجو (سئو) میتواند تأثیر بسزایی در جذب ترافیک طبیعی و بازدیدکنندگان هدفمند داشته باشد. با آموزش و یادگیری استفاده از ابزارهای سئو، سئوکاران می توانند به طور موثرتری وب سایت ها را بهینه سازی کرده و رتبه آنها را در نتایج جستجو ارتقا دهند. اگر شما یک سئوکار هستید، استفاده از ابزارهای سئو می تواند به شما در ارتقای سطح کارتان و دستیابی به نتایج بهتر کمک کند. با راهاندازی سایت برای کسبوکارتان باید به موضوعاتی مانند طراحی و ساختار سایت چگونه باشد و چطور در لیست نتایج اول گوگل دیده شوید، فکر کنید. بسیاری از این دغدغهها مستقیماً با بحث ارتقا سئو سایت ارتباط دارند، یعنی هر راهکاری که باعث شود اعتبار و ارزش شما در دید گوگل افزایش یابد. در این مقاله میخواهیم درباره راهکارهایی سئو داخلی و خارجی برای بهبود سئو سایت بگوییم.
به قسمت های ویژه ای از اطلاعات صفحات که به منظور پاسخ سریع به سوال کاربر، در نتایج جستجو نمایش داده می شود، فیچر اسنیپت گفته می شود. در صورتی که از Featured Snippets در صفحات خود استفاده کنید، احتمال نمایش داده شدن فیچر اسنیپت از سایت شما تا نتیجه پنج جستجو نیز وجود دارد. اما ممکن است با گذشت زمان ارزش HTTPS را بیشتر کنیم و به مدیران وبسایت ها هم این فرصت را بدهیم تا از این قابلیت به خوبی استفاده کنند. در مطلب " تاثیر ssl در سئو سایت فروشگاهی " می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید. ریسپانسیو بودن و سازگار بودن وبسایت با هر صفحه نمایش موبایل، جز فاکتورهای بالا بردن رتبه در گوگل است. اگر به سئو سایتتان اهمیت می دهید، نباید هیچ خطایی در رابطه با موبایل فرندلی بودن در سایتتان وجود داشته باشد.
اما به لطف این الگوریتم جدید، گوگل اکنون می تواند موضوع صفحه شما را درک کند. و اگر می خواهید ویدیوی شما در گوگل رتبه بندی کند، توصیه می کنیم توضیحات طولانی ویدیو را بنویسید. در نهایت، پیوندهای داخلی از آن صفحات معتبر را به صفحه فرود که نیاز به تقویت دارد اضافه کنید. صفحاتی که به آنها پیوند می دهید تمایل دارند موضوع صفحه وب شما را منعکس کنند. گوگل صفحه شما را تا حدی بر اساس کیفیت و ارتباط لینک های خروجی آن صفحه ارزیابی می کند. لینک بیلدینگ شکسته یکی از استراتژی های لینک سازی مورد علاقه تیم وب داران است.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری